Nouzový stav trvá již poměrně dlouho a nelze donekonečna odkládat zejména nezbytnou ambulantní péči. Vše se on-line prostě nevyřeší.
Od 8. března 2021 přistupujeme k omezenému poskytování některých ambulantních a terénních služeb, které dlouhodobě formou on-line řešit nelze.
V rámci sociální rehabilitace půjde
- o odborně technické poradenství, které se neobejde bez demonstrace pomůcky a výběru vhodného speciálního sw vybavení PC pomůcek
- o konzultace a nezbytný zácvik s pomůckou, pokud k řešení problému klienta nestačí prostředí on-line.
O možnosti dostavit se na Chaloupkovu 7 rozhoduje sociální pracovník-lektor. Nové prostory již umožňují zcela individuální práci v učebně, kde bude zajištěn nerušený individuální přístup. Klient, kterému bude umožněno využít ambulantní službu, musí dodržovat veškerá nařízení.
V rámci sociální aktivizace budeme klientům z Brna, Znojma a Břeclavi poskytovat individuální terénní aktivizaci formou vycházek do okolí bydliště.
V rámci odborného sociálního poradenství bude v nezbytném případě možné se individuálně sejít s našimi sociálně právními poradkyněmi, např. kvůli řádnému vyplnění formulářů či jinému úkonu, který nelze řešit on-line.
V rámci asistenční služby budou nadále poskytovány nezbytné doprovody v rámci Brna a Znojma, které nelze odložit, a nadále budou poskytovány nezbytné služby fakultativní.
V rámci sociálně terapeutické dílny budou ambulantní služby pravděpodobně obnoveny nejdříve v období po Velikonocích, kdy bude dílna po přestěhování připravena.
Za účelem nezbytného využití služby sociální rehabilitace, včetně zajištění nezbytného doprovodu příbuzných a osob blízkých, je výjimka pro opuštění okresu.
⚠️ Pokud nejste z okresu Brno-město a Brno-venkov, je potřeba, abyste na cestu byli vybaveni vyplněným formulářem pro cesty mimo okres (ke stažení níže), kde zatrhnete první případ: cesta do zdravotnických zařízení a zařízení sociálních služeb, včetně zajištění nezbytného doprovodu, nebo do zařízení veterinární péče.
Prosíme tedy všechny naše klienty, aby nejprve zavolali svému sociálnímu pracovníkovi nebo vedoucí/mu služby, nejlépe na mobilní telefon (pracovníci pracují také z domu), a dohodli se na svých potřebách, které lze řešit poskytnutím našich služeb.